Home Actueel Ons cliënt­tevredenheids­onderzoek

Ons cliënt­tevredenheids­onderzoek

Niet alleen hebben wij gemeten hoe tevreden onze klanten zijn. We hebben in de afgelopen maand ook de mate van tevredenheid bij onze cliënten gemeten. Dit zijn wij niet alleen verplicht volgens de normeisen van de ISO9001, wij hebben deze verplichting ook naar onze klanten, cliënten en potentiele relaties. Tegelijkertijd is het voor ons een bron van feedback waardoor we onze dienstverlening nóg meer kunnen verbeteren. Graag delen we hier met jou de gemiddelde scores.

Hoe waarschijnlijk is het dat je ons aanbeveelt aan anderen?

NPS-score: 8

Hoe zou je ons aan een ander omschrijven?

  • Ze werken vanuit een open vizier en kijken vanuit mogelijkheden.
  • Menselijke coaching ervaar ik als prettig.
  • Oplossingsgericht en ze luisteren goed naar de cliënt.
  • Een bemiddelaar.
  • Ze proberen mee te denken, een luisterend oor en begripvol.
  • Flexibel, menselijk, fijn contact, er wordt geluisterd.
  • Mijn gesprek met de bedrijfsarts was zeer prettig, hij was geinteresseerd en deskundig.
  • Een arbodienst met een luisterens oor die alles goed afwikkelt.
  • Adequaat in het ondersteunen bij re-integratie.
  • Mijn probleem werd snel opgepakt en ze zijn altijd bereikbaar. Aan te bevelen aan anderen.

Hoe tevreden ben je met de manier waarop Maatwerk je vraag heeft beantwoord of je probleem heeft opgelost?

Score (1-10): 8.17

Kun je je antwoord toelichten?

  • Ik ben zeer tevreden.

  • Als ik een vraag had, werd ik geholpen. Ik kon altijd bellen als het nodig was.

  • Er werd doorgevraagd en meegedacht.

  • Er liepen meerdere trajecten tegelijk, daar heeft Maatwerk goed rekening mee gehouden.

  • Vriendelijk, deskundig en geduldig.

  • Het luisterend oor was voo rmij belangrijk.

  • Zeer tevreden, alles is goed verlopen.

Telefonische bereikbaarheid:

Score (1-5): 4,08

Betrokkenheid:

Score (1-5): 4,17 

Oplossingsgerichtheid:

Score (1-5): 4,00 

Deskundigheid:

Score (1-5): 4,17

Vriendelijkheid:

Score (1-5): 4,33 

De dienstverlening van Maatwerk voldoet aan mijn verwachtingen:

Score (1-5): 4,08 

Wilt u nog iets verduidelijken of toevoegen?  

  • Het accent ligt op werk vanuit je hart, met de nadruk op werkgeluk. Dit heeft mij aan het denken gezet en ik neem dit mee voor een vervolgstap in tweede spoor traject.
  • Belangrijk voor mij: begrip, oplossingsgericht en doorvragen. Dat is wat Maatwerk doet.
  • Medewerkers luisteren goed en zoeken altijd naar oplossingen. Begeleiding van het begin tot eind.

Op de vraag hoe we van goed naar beter kunnen komen kregen we ook een aantal tips die met name te maken hadden met de terugkoppeling van rapportages en de reisafstand. Dit nemen wij uiteraard mee in de verbetering van onze dienstverlening.

Wij willen via deze weg alle respondenten bedanken voor hun medewerking. De feedback die wij krijgen is erg waardevol voor ons!