Ons laatste klanttevredenheidsonderzoek
De afgelopen maand heeft bij ons in het teken gestaan van het halfjaarlijkse Klanttevredenheidsonderzoek. Enerzijds een van de normeisen van de ISO9001, maar anderzijds een bron voor ons van punten waarop we van goed naar beter kunnen worden.
21 respondenten beantwoordden onze vragen.
Graag delen we de gemiddelde scores met jou!
Hoe waarschijnlijk is het dat je ons aanbeveelt aan anderen?
Score (1-10): 8.0
Hoe tevreden ben je met de manier waarop Maatwerk je vraag heeft beantwoord of je probleem heeft opgelost?
Score (1-10): 8.1
Telefonische bereikbaarheid:
Score (1-5): 4,38
Betrokkenheid:
Score (1-5): 4,43
Oplossingsgerichtheid:
Score (1-5): 4,19
Vakkundigheid:
Score (1-5): 4,52
Vriendelijkheid:
Score (1-5): 4,67
De dienstverlening van Maatwerk voldoet aan mijn verwachtingen:
Score (1-5): 4,19
Enkele antwoorden op open vragen:
- Nauw betrokken en kennis van zaken.
- Een arbodienst die in het grijze gebied durven te zitten, bovenop de zaak zitten en de bedrijfsarts als laatste zullen inzetten.
- een arbodienst waar je wel wat aan hebt!
- Zakelijk, professioneel, doortastend, snel in afwikkeling, communicatief goed, iedereen op de hoogte houden van stand van zaken.
- Levert Maatwerk. Jong bedrijf, energiek en het gaat verder dan alleen ziekte en verzuim.
- Inhoudelijk heel sterk, goed in de casuïstiek en verbindend. Wg en wn staan soms toch tegenover elkaar en daar kunnen jullie een brug slaan.
Op de vraag hoe we van goed naar beter kunnen komen kregen we ook tips die met name te maken hadden met communicatie, de snelheid van terugkoppelen en opleveren van rapportages, de kosten van trajecten en het meer geven van trainingen.
Wij willen via deze weg alle respondenten bedanken voor hun medewerking. De feedback die wij krijgen is erg waardevol!